X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

„SALON POLITYCZNY TRÓJKI” Z TRANSMISJAMI NA FACEBOOKU, TWITTERZE I KANALE YOUTUBE

Wtorek, 11 lutego 2020

Od początku lutego flagowa, poranna audycja polityczna Programu 3 Polskiego Radia, transmitowana jest w mediach społecznościowych oraz na kanale YouTube publicznego nadawcy. 

Trójka to kolejna antena Polskiego Radia, która wprowadza transmisje swoich audycji w najważniejszych mediach społecznościowych i na kanale YouTube. Kilka miesięcy temu cykliczne transmisje rozpoczęto w radiowej Jedynce.

– Trójka musi podążać za słuchaczami, którzy są w sieci i dlatego my też musimy być tam obecni. To dopiero początek zmian w programie. Trwają prace nad nowym multimedialnym studiem i budową zespołu, który będzie obsługiwał nowe media. Trójka zachowując swój znakomity dorobek, będzie wierna tradycji, ale musi przede wszystkim być radiem nowoczesnym – mówi Tomasz Kowalczewski, dyrektor Programu 3 Polskiego Radia.

Transmisje „Salonu politycznego Trójki” w formie wideo można znaleźć na Facebooku i Twitterze Trójki oraz kanale YouTube Polskiego Radia. – Przeprowadzone w drugiej połowie stycznia próbne transmisje pokazały, że „Salon Polityczny Trójki” ma potencjał, by zgromadzić liczne grono odbiorców” – mówi Andrzej Turkowski, zastępca dyrektora Informacyjnej Agencji Radiowej, który zajmuje się w Polskim Radiu m.in. rozwojem mediów elektronicznych. 

„Salon polityczny Trójki” emitowany jest codziennie od poniedziałku do piątku ok. godz. 8.13, a główną prowadzącą jest Beata Michniewicz.

« wstecz