X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem

Antenom Polskiego Radia nie spada słuchalność

Wtorek, 14 lutego 2017
Portal Wirtualne Media w analizie słuchalności radia w Polsce jest nieprecyzyjny w interpretacji danych i może wprowadzać w błąd opinię publiczną. Niestety wnioski z ostatniej analizy są krzywdzące dla Radia i nie odpowiadają stanowi faktycznemu. Program Trzeci Polskiego Radia jest jedyną stacją ogólnopolską, która w roku 2016 zwiększyła swoje udziały w czasie słuchania w porównaniu z rokiem 2015. Wszystkie anteny Polskiego Radia poprawiają udziały w rynku. Portal Wirtualne Media w analizie słuchalności radia w Polsce jest nieprecyzyjny w interpretacji danych i może wprowadzać w błąd opinie publiczną. Niestety wnioski z ostatniej analizy są krzywdzące dla Trójki i nie odpowiadają stanowi faktycznemu. Spośród wszystkich stacji ogólnopolskich największy wzrost słuchalności w 2016 roku odnotowała Radiowa Trójka. Udział w czasie słuchania wyniósł 7,9% i był większy o 0,1% w stosunku do roku 2015 oraz najlepszy od roku 2012. W badaniu fali listopad 2016 – styczeń 2017 wskaźnik ten jest jeszcze wyższy i wynosi 8,1%. Zatem udział w rynku Radiowej Trójki systematycznie wzrasta. Jak zatem rozumieć tytuł artykułu „Trójka z największym spadkiem…”? Z pewnością jest mylący, ponieważ dotychczasowe badania jednoznacznie pokazują, że słuchacze akceptują zmiany, jakie zachodzą w ramówce Trójki. Polskie Radio 24, jako nowa antena Polskiego Radia uruchomiona sporym nakładem finansowym w trudnym budżetowo roku dla Radia, bez dużej kampanii promocyjnej i przy zasięgu technicznym wynoszącym zaledwie 17% powierzchni kraju, radzi sobie bardzo dobrze. Pokazują to kolejne fale badania udziałów w rynku: wrzesień – listopad 2016 – 0,2%; listopad 2016 – styczeń 2017 – 0,3%. Udziały w rynku wszystkich anten Polskiego Radia napawają optymizmem. Porównując fale badań w 2016 roku (luty-kwiecień; maj-lipiec; sierpień-październik) do ostatniej – listopad 2016 – styczeń 2017 Jedynka i Trójka poprawiły swoje wyniki, a Dwójka utrzymała dotychczasową słuchalność. Wszystkie anteny Polskiego Radia sukcesywnie odbudowują i zwiększają słuchalność, co pozwala spokojnie pracować i skupiać się nad przygotowywaniem atrakcyjnego programu dla słuchaczy.
« wstecz